vineri, 25 iunie 2010

Dezvăluire pe ocolite?


Apare cocleala la vedere, tot mai tare!
(Sau cum ne dăm arama pe faţă!?)

Recent atenţia mi-a fost îndreptată spre un articol de pe pagina Internet a revistei germane "Focus", pagină pe care se găsea un extrem de interesant articol care venea să . . .

Dar despre ce este vorba? Subtitlul acestui articol spune, în traducere liberă, că:

"Preşedintele Obama este furios: El doreşte ca, înainte de toate şefii de state din Europa, să facă mai multe datorii."

Nemulţiumit este domnia sa de faptul că o serie de state membre ale UE au hotărât să adopte un curs sever de austeritate şi economie care nu se potriveşte de loc cu planurile de hegemonie mondială absolută ale USA şi ale dolarului!? Se pare că cele ce am amintit cu alte ocazii în acest blog, anume existenţa, în USA a unor intreprinderi şi organizaţii aşa zis particulare şi independente din lumea finanţelor americane care însă NU sunt de loc nici particulare şi mai ales nici independente se adevereşte prin exprimarea de dorinţe ca cea menţionată anterior. Ca urmare a dării total nedorite pe faţă a existenţei, scopului înfiinţării şi masivei, chiar dacă foarte puternicei dar nu suficient de secretei şi discretei sprijiniri de către guvernul american a acestora se pare că sistemul de control şi influenţare prin acestea a economiei mondiale şi poate mai ales a celei EU pe care ar fi trebuit să o exercite conform unor scenarii prestabilite pentru diverse situaţii nu mai prea funcţionează cum a fost iniţial prevăzut şi a devenit necesară intervenţia lui "mr. president"!?

Dar mă întreb eu, respectând cu cea mai mare stricteţe toate drepturile şi libertăţile democratice ale omului, începând de la omul Obama pâna la omul EU din ce motiv "trebuie" ca EU să fac ce spune el, când spune el, cum spune el? Cine, ce îi dă LUI acest drept, de a decide când cine pentru ce să facă datorii? Scrie asta în "Carta ONU" sau "Carta derepturilor omului" pe care "bunii noştri prieteni" le invocă mereu?

Ar cam trebui ca acest "domn" să nu uite că el va fi schimbat cu siguranţă, EU NU!?

Oare nu ar cam fi timpul să ne gândim ceva mai serios la varianta de extindere a UE ce am amintit cândva, a invitării la aderare a Rusiei, la ieşirea din NATO sau mai bine zis la eliminarea din acesta al USA?

Oare nu este totul doar încă o dovadă, tot mai crasă, a primitivismului modului de a gândi şi de a proceda al americanilor la toate nivelele, a brutalităţii concepţiei lor generale despre ei înşişi şi. . .
Restul lumi? Ce este pentru un american adevărat "restul lumii"? Mai există ceva în afară de USA? Poate ceva mâncători de fasole şi apoi. . .??

Un comentariu:

  1. Se pare ca regula impusa de SUA este ca ei dicteaza si restul asculta. Cit despre democratie daca este sa-l credem pe Russ Baker (vezi linkul):
    http://rt.com/Politics/2010-06-24/bush-dynasty-key-player.html
    ar trebui sa o cautam ...altundeva.
    Antonie

    RăspundețiȘtergere